Forum Warownia Strona Główna Warownia



Zawiłe zasady dla MG

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warownia Strona Główna -> Warhammer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nevar
Zarządca



Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 710
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Śro 21:20, 10 Sie 2005    Temat postu: Zawiłe zasady dla MG Back to top

No tak, temat napisałem pod wpływem tekstu z podręcznika do warha który przed chwilą przeczytałem. A mianowicie:

Cytat:
"Upuszczone świece i pochodnie zgasną na 75 %, lampy i latarnie - na 50 %. Jest 25 % szansa, iż z lampy lub latarni, które nie zgasły, chluśnie płonący olej, tworząc kałuże o średnicy k3 metrów, palącą się przez k4 rund. Każdy w jej zasięgu odnosi 2k4 obrażenia na rundę (patrz Ogień)."

Czy to nie lekka przesada ? Może i są to potrzebne rzeczy ale sformułowanie jest trochę długie, chociaż można się tego nauczyć (lepiej żebym sie pouczył z zeszytu, szkoła sie zbliża -_-').
 
Zobacz profil autora
Gizmo
Przyjaciel SSR



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ulthuan

 PostWysłany: Wto 13:32, 16 Sie 2005    Temat postu: Back to top

Salve!!

Odnoście takich regół szczegółowych ja interepretuje to jasniej i prościej w jeśli pochodnia upada w wode gaśnie jeśli nie to przez 3 rundy nie gaśnie, jeśli upada lampa lub latarina jest 30% szans na jej zbiecie i wiadome konsekwencje
 
Zobacz profil autora
Nevar
Zarządca



Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 710
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Śro 16:27, 17 Sie 2005    Temat postu: Back to top

A we ww. przykładzie nie było nic o spadnięciu w wodę Wink. Mógłbyś może przytoczyć tutaj informacje skok/przeskok/spadanie ? Łatwiej zapamiętać coś z forum niż z podręcznika .
 
Zobacz profil autora
Darkon
Przyjaciel SSR



Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Czw 22:24, 29 Gru 2005    Temat postu: Back to top

Ja na takie zasady mówiąc szczerze leje, po co mi taki opis z podręcznika, jeśli poprostu to opisze tak jak mogłoby się stać w rzeczywistości. W takie oczywiste szczegóły się nie zagłębiam, chyba że dotyczą magii, bo trudno wziąść jakiś przykłąd ze świata realnego chyba że chodzi o skutki płonącej kuli albo czegoś podobnego oczywistego...
 
Zobacz profil autora
Nevar
Zarządca



Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 710
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Sob 14:09, 31 Gru 2005    Temat postu: Back to top

No tak, racja, z czego wynika, że połowa podręcznika może śmiało znaleźć się w koszu Wink. Dział z magią trochę zajmuje, ale i tak można przewidzieć, jak coś wydarzyłoby się w rzeczywistości (od czego mamy wyobraźnię ?).
 
Zobacz profil autora
Darkon
Przyjaciel SSR



Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Wto 13:56, 03 Sty 2006    Temat postu: Back to top

No raczej nie można powiedzieć że połowa podręcznika ma lądować w koszu bo jednak czasami coś się przydaje, z pozoru napisane tylko do zajęcia miejsca czymś, a w praktyce znajdzie się jeden jakiś element na 10 sesji, że i MGkowi będzie łyso. Jednak takie szczegóły które tylko bardziej komplikują niż wyjaśniają pomijam.
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warownia Strona Główna -> Warhammer Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach